Helgen

I Fredrags åkte jag, Matilda, Stina och Micke till Matildas stuga. Vi söp,spelade spel, grillade osv. Jag tänker stanna där och inte säga ngt mer om vad som hände mer..

I morse iaf, vaknar jag(sov i ett eget rum eftersom micke snarkar som ett vårtsvin) och går på toan. Toan var låst men fort som fasen låser Matilda upp och där ligger hon framför toan apbakis
- Gabbis, jag hatar mitt liv nu!
Hahahhaha, Hon spydde rätt rejält men jag får även höra att Stina däckade på toan, kräkandes på toan och Micke kräktes innan ahn somna ahhaha
Toan var deras bästa vänn den här helgen kan jag tala om:P.

Jag var nykter igår eftersom jag hade så ont i halen så jag knappt kunde prata, jag la mig vid halv 12, 12 och då var dom mitt uppe i nåt öl-spel ahha
"Amen kolla guuuuden då!!"

Idag önskade alla att dom var jag kan jag ju säga;).. fuckyeah.

Har trackat sönder dom idag, gått fram och tillbaka med svålet från köttet vi grillade igår, gått runt med ölflaskor, knäppt kort för att föreviga tragedin ahah:P

Vi hade iaf skitroligt och det måste göras om.

Over and out;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0