Måndag morgon

Vaknade i morse kl 7 av att mamma ville ha skjuts till jobbet. Det är länge sen jag sovit såhär dåligt nu, jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen och varit upp och druckit hink-vis med vatten flera gånger inatt. Det är bara när jag sover i andra sängar än i min egen jag brukar få såhär ont. (nu lär ju en viss person gotta sig i det här eftersom den klagar på min säng....men det är INGA!! fel på min säng) :P

Åkte till skolan och skulle ha matteprov men då hade min mentor glömt att lagt dit provet så jag har sprungit genom hela skolan och letat henne men jag fick inte tag på henne så då åkte jag hem eftersom jag egentligen inte börjar förrän kl halv 1.

Ska iväg och besikta bilen idag så det blir lite jäktigt mellan skolan, bilprovningen och sen hämta upp mammsen från jobbet men det ska nog gå bra.

Måste köpa balbiljetterna idag också, sista dagen nu.
Jag och Fredrik ska gå tillsammans på balen så det kommer nog bli jäkligt trevligt:)

Nu ska jag sätta mig och skriva psykologi arbetet sen ut och gå.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0