Motionera

Jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat motionera!
Jag har kommit igång ganska bra tycker jag, är ute och går 1 timme om dagen. Idag har jag faktiskt gjort en extra ansträngning, jag tog nämligen fram cykeln.
Idag har jag alltså gått ett varv och cyklat ett varv runt sjön. Jag ska nog aldrig mer cykla för det var så sjukt jobbigt, har ont i benen och rumpan redan så jag lär ju få redigt med träningsverk tills i morgon.

Jag gick iaf som en tornado idag, lyssnade på st anger skivan så man blir ju riktigt peppad måste jag säga.
Måste ta mig iväg på gymmet också eftersom jag har en massa gånger kvar där och snart flyttar jag ju till pappsen så då kommer det inte bli mycket av att träna på pulzinn.

1 dag kvar nu sen lov:) Gott mos.

Nu ska jag sätta mig i köket och prata med mamma.

Bomschakalack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0