Olidlig spänning

Igår kväll ringde Carro helt till sig av att våran storasyster skulle åka in på bb. Men det blev ingenting så dom fick åka hem och sova men ska troligen in idag igen, det är så spännande så varken jag eller Carro har något vettigt att säga det vi fick ur oss igår var typ, shit, men gud, herregud haha.

Idag måste jag ner på stan efter skolan och prova bal-klänningar, jag hoppas verkligen att jag hittar någon fin. Jag har redan en bild i skallen om hur den ska se ut så jag lär ju bli besviken när jag märker att det inte finns någonting som liknar det. Börjar inse hur mycket pengar hela studenten kommer att gå på, pengar som jag inte har! Får hoppas på att det löser sig.

Blev så underbart glad igår när jag äntligen hittade dom 2 skivorna som jag hade tappat bort men man får väl skylla sig själv om man lagt dom i tidningshögen. wiiiowiiowiio

Ajja, nu vankas det frukost sen skola.

Lev väl;) / Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0