Snart lov

Nu är det bara några fjuttiga dagar kvar sen är det lov:D!
Skickade nyss in ett psykologi arbete som handlade om depressioner...inte så jäkla uppmuntrande kanske menmen. Jag ska försöka få bort så mycket som möjligt nu innan lovet för det värsta jag vet är att komma tillbaka efter ett lov och veta att man har hur mycket som helst som ligger och väntar.

Tror att jag hakar på till Matildas stuga i helgen så får vi se om vi sticker iväg på forum nån kväll... det skulle vara skitkul.

Ska låna mammsens bil hela lovet så på tisdag åker jag till Sundsvall och möter upp Carro och kanske Linda(du ska med!) så ska vi shoppa lite sen blir det hem till Ullånger.
Ska försöka hitta:
-Klänning till studentdan
-Pärlor att ha i håret till balen
-Skor till bal/student

Hoppas på att Pia och Pappa ska upp till Fredrik och Ida på valborg så alla från Härnta kan komma upp och grilla/supa med oss!:D...känn pepp,pepp,pepp!! Typiskt mig och Carro att planera en massa innan vi ens vet om det blir ngt av men va faan.. LIVING ON THE EDGE kan vi kalla det hahah;)

Självklart ska jag åka till Magda, Björn och Julia:D... längtar efter er.

/Gabriella

Kommentarer
Postat av: magda

Inte hälsa på oss? :(

2008-04-23 @ 11:29:52
URL: http://maglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0