Sysslor

Igår förutspådde jag att jag skulle ha en sjuhelvetes träningsverk idag...jag hade fel, den kommer nog i morgon istället. MEN idag har jag så jäkla ont i sittbenen eller vad det heter, iaf sadelverk (ont mellan benen där man sitter på sadeln om jag ska vara specifik) så det blir nog inge mer cykling för min del eftersom jag knappt kan sitta idag. Dagens i-landsproblem!

Nu hade ja tänkt att packa ihop lite grejer inför helgens trip till Klaxåsen.
Fick reda på att Niklas kommer upp hit i helgen och jag missar honom för andra helgen i rad när han kommer hit:(. Ska åka till Bredbyn och hälsa på honom nu på lovet hade jag tänkt.
Ska plocka ihop lite på rummet också så han kan få sova här nu medans jag är borta, jag har hur mycket damm som helst under sängen...tänkte knäppa kort men jag ångrade mig lika snabbt, nån kommer säkert ringa Rent Hus så jag skippar nog bilden:P.
 
Tvätta måste jag också göra innan vi åker, tur att Micke inte slutar förrän 4 så jag har lite tid på mig.

Jag saknar Carro! vi låg och snackade hur länge som helst i telefonen igår, jag tror till och med att hon slog rekord i samtalstid:P haha men det krävs fortfarande lite till för att du ska komma upp i min liga;). På tisdag kväll blir det myskväll med film, popcorn och en jäkla massa skitsnack och skratt som vanligt. åka till preem för att köpa glass och bär till milkshake;) och svära hela vägen dit eftersom vägen är om en plöjd åker. Längtar! kramkramkramkram

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Carro

Längtar jag med:D ska bli sjukt roligt med valborg och Sundsvall på tisdag

2008-04-25 @ 17:47:38
URL: http://Carolinnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0