Tvätta, äta, packa

Godmorgon gott folk.

Nu sitter jag och käkar frukost samtidigt som värdelös - bjärn rosenström spelas i bakgrunden, känns som  att det kommer bli en hyfsad dag idag. Men jag har ingen som helst lust att gå ut och gå idag men jag ska tvinga mig iväg. Håller på att tvätta lite nu så jag har kläder när jag åker till Ullånger i morgon, ska vara där resten av veckan:).. längtar..

I morgon åker jag till Sundsvall och möter upp Carro och Linda för en shoppingrunda... Carro tänker shoppa ihjäl sig säger hon, hon som har pengar kan ju göra det, vi andra fattiga kan ju ta och sukta efter sakerna vi ser... men lite fönster shopping är ju alltid roligt.... NOT!

Carro och jag har stora planer för den här veckan... iaf för Valborg, blir ett jäkla åkande för vi ska och hämta upp lite folk från Härnta sen ska vi få upp allt folk till storåkersjön också:P. Tror det kommer bli skitbra.

Nu ska jag fortsätta med tvätten..

Tjabbarahej



---
Självklart föll min parfym ur skåpet ner på toan(där man spolar) och gick sönder i 1000 bitar så nu luktar det hur mycket som helst på min toa och en massa hudringar är kastade i sjön!!! Känns ju jävligt bra. fuckingfuck

Kommentarer
Postat av: Mln

upp med humöret nu gabbis! ikväll är det feeeeeest! :D:D

2008-04-30 @ 11:32:53
URL: http://mlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0