A phonecall from rhodos

Pratade nyss med Mats och Mamma, dom satt på en båt i hvet påväg mot Rhodos stad.. mottagningen var lite dålig men Mats sa att dom Varit i Lindhos(stavning?) idag också. Mats meddelade också att det var den varmaste dagen han någonsin varit med om och då har ändå han varit med om det värsta;) ahhaha(om man ska lyssna på hans historier:P).
Dennis hade iaf ridit åsna upp till Lindhos. Och mamma svettades så hon var blöt på hela kroppen, hon sa att nör hon hade shorts på sig såg det ut som att hon hade pissat på sig.

Meeen jag är ändå avundsjuk på dom, dom är i värmen och jag är här där det ser fint ut men så fort man sticker foten utanför dörren så är det svinkallt:/

Jag sa åt dom att njuta allt dom kunde för när dom kommer hem hit till Frösöflygplats kommer dom att vilja tillbaka.

Nej nu ska jag åka och hämta Matilda på jobbet så ska vi grilla.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0