Beautiful

Igår var jag , Carro och Pia på bio´. Vi såg Mamma Mia.. den var helt klart sevärd, mysfilm verkligen:) Jag är supernöjd!

Mamma, Mats, Dennis och familjen Lindström åkte till Rhodos igår. Jag var så jäkla nervös när dom åkte, men dom hörde av sig när dom kommit fram och dom verkar ha det jättebra:).. Bor på stranden även den här gången, önskar att jag kunde va med men jag var ju dum som tackade nej nån gång förra året hahah:P

Idag var jag och Carro ute och åkte med bilen i brist på annat och vi åkte till ett ställe jag aldrig varit förut, det var det finaste jag någonsin sett. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig någonsin sett ngt så vackert i hela mitt liv. Men vart jag varit tänker jag hemlighålla:)

I morgon blir det Birsta så nu ska jag sova.

Over and out..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0