Försumma?

Igår var jag med tjejerna hela dagen, åt middag, snackade skit osv eftersom det var sista dagen med Lina i Östersund på väldigt länge eftersom hon lämnar denne underbara stad och byter ut den mot Sundsvall i några år för att ägna sig åt studier. Kul för henne kan tyckas men tråkigt för oss andra:(. Men det är ju bara 18 mil så det får bli många besök.

Vi åkte hem till Karin och spelade vem vill bli miljonär när Jimbo ringde mig och som så många andra dagar den senaste tiden när han ringt var jag upptagen och kunde inte prata. Från att ha pratat varje dag så har vi gått ner till kanske 4 gånger i månaden och det känns inte bra, vi visste precis vad som hände i varandras liv förut nu vet jag ingenting. Det känns som att jag försummar honom och det känns itne kul alls och det vet jag att han inte heller tycker. Så när jag kom hem så pratade vi med varandra halva natten tills jag höll på att somna i luren. Han är den människan som jag har lättast för att prata med allt om så nu är det dags att ta tag i det här och itne glöma bort, utan istället ta mig tid.
Fick lite lätt dåligtsamvete så jag skickade ett sms och förklarade och jag fick tillbaka: Men Gabbis... det är helt jävla lugnt det.. Du gör det du gör så hörs vi sedan eller nästa gång bara, no problemo vettu=), du vet ju att jag inte är som alla andra, jag kan vänta:) kram.

Killen är bäst! det är väl en sån som kallas keeper;) och det gör jag!

Känner samma sak med fler som bor på annan ort som jag ahft jättebra kontakt med men som hamnat i skymundan nu ett tag. Skärpning Gabbis.

Nu blir det sängen

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0