Hon är sjuk!

Jag är sjuk, förkyld, ont i halsen, mensverk, grinig och hängig.
Gabbis är inge kul att vara med just nu kan jag meddela. Jag vaknade även idag med världens mensverk och andningssvårigheter pga att halsen är svullen och näsan är täppt, så jag klev upp gick på toa och gick mot rummet igen, startade ps2 och kollade på SATC boxen...
Efter halva avsnittet kommer Mats in med äggmacka och te:).. kan man ha det bättre eller?
Efter några avsnitt SATC bestämde jag mig för att trotsa sjukan och duscha, fixa mig och åka på stan med familjen. Självklart träffar jag bröderna Tagesson på stan och Erik smittade mig med huvudverk, den andra Tagesson uppväckte ångest som vanligt. Fan att det ska va så svårt att glöma och gå vidare, men det är väl så det är antar jag.

Provade iaf flera par jeans som jag gillade, jag hittade låga uggs som jag vill ha;)... Samma uggs som jag visade Carro på birsta som hon tyckte var skitfula och kritiserade min smak ännu en gång;).. Men åter till shoppandet så blev det ingenting av det eftersom jag fortfarande itne fått mig lön! Är så sjukt jävla less nu.

Åkte hem och spelade lite Buzz med familjen sen lagade jag couscous och kassler, gott som fasen.

Jag och mamma var iväg på SATC filmen idag.. åh den var så bra. Love it. Skrattade, grät, var förbannad.. jag allt som en satc film ska innehålla hade den:). Vi var själv i salongen också, lite tragiskt.. Men det var skönt som fasen:)

NU ska jag gå och lägga mig och sova så jag blir frisk nån gång.

Har tryckt in mig hur mycket vitlök, te, c-vitamin och honung som helst men det verkar inte vilja ge sig så jag tror att sönm är det enda rätta.

Over and out, ta på er halsduk för hösten är här!

Kommentarer
Postat av: Linda

När kommeru ner då? :D

2008-08-31 @ 16:54:55
URL: http://tetree.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Jag vet itne än.. Carro vill till helgen men jag får se:).. snart iaf. puss

2008-08-31 @ 21:27:17
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0