Östersund

Nu har jag precis vaknat och jag hade ingen aning om vart jag var när jag vaknade men kom på ganska fort att jag låg i min egen säng här hemma. Jim ringde mitt i natten och ville prata och då var jag helt förvirrad också.

Känn skönt som tusan att vara hemma igen iaf, packade upp allt och fixade iordning allt som ska fixas. Packade ner massa onödiga grejer i en flyttkartong och ska bära upp den på vinden. Ganska skönt att jag har hunnit med allt innan familjen kommer hem för om dom hade varit hemma vet jag att det hade tagit minst en ecka för mig att packa ner och upp allt.

Innan jag for var det kramkalas i Ullånger occh pappa sa; Tack för den här sommaren. Jag fick en klump i magen när han sa så och det kändes som om det var den sista sommaren jag kommer spendera så här mycket tid med pappa och det är det förmodligen också. Även om det har varit jäkligt jobbigt många gånger att passa sig in i deras mönster så har det varit jäkligt bra att få en vardag med honom.

Bilen höll hela vägen hem iaf och det kändes jäkligt skönt annars brukar ju jag och Sollefteå ha ngt otalt med varandra.

Nej nu ska jag göra frukost, eller jag måste nog åka och handla för att kunna äta frukost men sen måste jag göra någon nytta.

Over and out.

"Naturen har ingått en kärleksförbund med mitt älskade Östersund"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0