Söndag

Eftersom jag inte skulle hämta familjen på flyget idag ahr jag haft massa tid åt att pyssla med annat.
Jag tog mig en promenad runt sjön, har legat ute och solat, tvättat kläder. Ja bara latat mig helt enkelt.
Jag ska kila upp till Zandra och Carina nu och höra om vi ska äta surströmming på tisdag... pratade med Carina tidigare och hon verkade på som alltid.

Det har verkligen stekt idag nör jag låg i solen här på altanen, skitskönt. Tänk att det här är typ första dagen jag solar på hela sommaren, det är inte sant hur fort sommaren har gått.

Jag har kommit in i en ny era i mitt liv. Jag är arbetslös, och om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att det skulle kännas så mycket men det känns verkligen skit! Jag vill inte vara arbetslös jag får panik, vad ska jag göra nu? Jag söker ju självklart jobb men under tiden sitter man ju här och försöker få tiden attt gå..

Jag har lite planer inför hösten iaf. låg ett brev och väntade på mig när jag kom hem i fredags. Jag har blivit antagen till utbildningshusset på frösön så jag ska alltså plugga upp matte b och det känns skönt att jag tagit tag i det här så fort och att jag är on the road så att säga. Jag ska och skriva in mig i morgon, sååå några vuxenpoäng skrapar jag åt mig ändå:).

Ska ringa Bettan och höra om hon har nå jobb åt mig, hörde att hon hade dåligt med personal nu så jag hoppas att jag kan få ngt där tills vidare. Så jag har nån slags inkomst menar jag:).  Det är ett städjobb som jag höll på med förut några somrar och lov. det är itne världens roligaste jobb men jag gör vad som helst hellre än att bara sitta och göra ingenting.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0