MördarThomas

HAhah jag vaknade mitt i natten för någon natt sen och av nån jättekonstig anledning hade jag mördarThomas längst fram i minnet.

Och nu undrar ni säkert vem han är.. När jag avr liten och gick i ettan på lågstadiet fanns det en kille som hette Thomas som gick i 5an, alla avr livrädd för den här killen, han var lite större och kaxigare än alla andra, han vann jämt på herre på täppan han tog tag i oss och bara sulade ner oss för kullen.. därav smeknamnet MördarThomas. Thomas var också bäst på att åka skateboard i rampen och alla var totalt skiträdd för honom..

Har ingen aning om varför jag tänkte på honom menmen det här var ett ganska meningslöst inlägg ahah

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0