Nu är det dags

Idag ska jag sätta ut en annons på Golfen, nu ska den bort.
Jag har ju ingen användning för den nu, kör ju mamma och mats bilar. Och så lite som jag kör nu för tiden så känns det lite onödigt att ha egen bil..Visst är det jäkligt skönt att ha en egen bil så man gör precis som man vill men det är en onödig kostnad för mig just nu.. Nu väntar jag bara på att det ska bli lite ljusare ute så jag kan backa ut bilen ur garaget och knäppa ett kort.

Annars så ska jag ner på stan idag och köpa klart julklapparna, vill bli färdig nu så jag slipper tänka på det nå mer.

Pappa ringde mig nu idag och började prata om att vi inte får köpa nå julklappar till han och Pia för dom var så jäkla less på det här med jul och tycker bara att det är löjligt nu när vi blivit äldre.. Dom är så jäkla tråkig!! Det kallas ju tradition, och jag kommer nog aldrig sluta gilla julen och det ska vara julklappar på julen punkt slut.

Pappa sa att dom skulle vara borta på nyår så om jag och carro ville ha huset så fick vi det.. Men vet ju inte hur det blir på nyår än.. Jag och Jim kanske ska fira med Björn och Freja i Björns föräldrars hus, men det är ingenting bestämt än men det känns som att jag skulle vilja bestämma så man kan sluta tänka på vad man ska göra hela tiden. Annars blir det väl lite party hemma i Ullånger med Carro och hennes kompisar, men eftersom jag lovat Jim sen ett år tillbaka att fira nyår med han det här året måste jag ju planera med honom också så vi får se vad det blir..

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen..

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja nu är det banne mig dags att update :P

2008-12-16 @ 21:07:48
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0