Dagen tog sig

I morse satt jag och Carro och bara segade på innan hon skulle på jobbet. Jag sov väl till 12 sen hade jag skittråkigt fram till middagen då Per ringde och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Linus och Stina medans han åkte och tränade och eftersom jag inte hade ngt att göra så ställer jag självklart upp och dett är ju så mysigt att vara med dom:). Efter det åkte jag och Johan på gymmet och han tränade så jag var bara med och peppade:). Sen for vi hem till Johan för att se om Maria var hemma eftersom jag behöver lite hjälp med hur jag ska fylla i blanketterna om hur jag skadade mina framtänder. Men hon kom precis när vi Skulle åka och hämta Carro på jobbet och äta en mjukglass eftersom vårat jobb är det enda stället här i närheten som säljer mjukglass:P. Nu sitter jag här hemma igen och ska kolla på film medans carro pluggar teori.

Äter hårdbrömacka med ost på, skitgott:D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0