Hemma igen.

Carro och jag åkte till Magda i onsdags för att ta det lite lugnt och hjälpa henne med Julia och packning av saker från lägenheten till huset. Vi spelade monopol, åt godis, chips, hade myskväll och bara kollade på film:). Carro och jag fick sova i husvagnen eftersom det inte fins några andra sovplatser ännu i huset. Både jag och carro vägrade sova i överslafen så vi delade på en 105cm säng. Dra åt helvete va varmt det var i husvagnen på natten och morgonen när solen började komma fram. Bastu var bara förnamnet, men det var ungefär lika varmt på övervåningen i huset faktiskt. Vi bar upp tvn och dvdn i sovrummet och skulle kolla på film, 34 grader visade termometern och vi hade ac:n och fönstret öppet för att överhuvudtaget kunna vistas där inne. Hann även med en snabbvisit hos Jim:).  Nu sitter jag nere i källaren hemma på ringvägen och här är det betydligt mycket kallare:) så skönt!

Kanske ska till Gottne ikväll en sväng men jag vettetusan alltså. Ska hämta Carro på jobbet kl 23 så det blir inge länge där isf men det känns som att det är roligare än att vara hemma här själv.

Träffade precis Patrik och den jäveln ska till Östersund nu.... JAG VILL OCKSÅ!! fasen. Men han skulle hem i natt igen så det känns ganska onödigt.

Ska försöka få hem ngn hit nu som kan äta middag med mig så får jag se hur jag gör med Gottne.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0