Jobb och Barnvakt

I morse vaknade jag kl 7 av väckaren, klev upp på en gång och satt mig vid datorn för att läsa aftonbladet lite innan frukost. Klädde på mig å fil och flingor och for på jobbet. Det var jag och helene som jobbade idag och hon hade försovit sig så vi satt oss och åt en macka innan vi började med dagens och lite städning. Hela dagen på jobbet har flytit på riktigt bra och jag har varit på superbra humör hela dagen:) Skönt som fasen hardet varit. Jag slutate kl 16 och gjorde en matlåda som jag kunde äta hemma eftersom jag visste att jag inte skulle orka göra ngn mat hemma innan jag åkte till Sandra och Per för att vara barnvakt.

Mats ringde idag och sa att mrc hade hörst av sig om min mobil, det gick inte att göra ngt åt den så jag får en helt ny istället:)(Ja man klagar ju inte). Så det ska bli jäkligt skönt att få den, är itne så kul att ha lånad mobil.

Nu sitter jag här iaf, Stina somnade vid 7 halv 8 och Linus är fortfarande vaken. Men jag tror att han somnar snart för han är riktigt trött, men han vill inte sova ngt i natt säger han. Sötungen!

Nej nu ska jag gå tillbak aoch kolla på Djungelboken med honom.

Over and out
puss Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0