Slö

Dom närmsta dagarna kommer det bara bli att slöa för mig eftersom foten fortfarande är svullen och det är kryckor som gäller. Jag funderar på att börja gå utan dom men jag vet att jag får så jäkla ont då så kanske väntar med det ngn dag till.
Igår träffade jag lillebror och Mats, vi åkte på fiskecampen och åt tillsammans, det var skitmysigt att träffas för det var så länge sen. Men det var så jäkla svårt att slita sig från Dennis, märkte hur mycket han saknat mig och det är ömsesidigt.

Blev film resten av dagen. Carro ringde mig och bad mig att hämta hem henne från jobbet för hon mådde inge bra, jag for iväg och jag kan tala om att det inte är lätt med den här högerfoten men vad gör man inte för lillasyster:). Åkte hem och fortsatte kolla på film, såg The ruins, 21 och P.S I love you.. den första var inge bra men dom andra två var:)
The Ruins var så jäkla overklig så den är inte värd att se.

Nej nu ska jag hoppa upp för trappen och göra mig lite frukost.

Niklas kom förbi nu och kollade hur jag ahde det med foten och jag svarade att det var ganska bra men att jag fortfarande hade ont upp i sälhenan hahaha:P.. va ful man är.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0