Sommar i sverige

Min sommar hittills bestått av jobb och lata dagar i dåligt väder(eftersom jag lyckats haft turen att jojbba alla fina dagar). Jag har varit hem till Östersund 1 gång på snart 2 månader:(. Men snart blir det yran och jag har tagit ledigt så det blir party för hela slanten!. Det ska bli så skönt att få umgås med alla från östersund och folket härifrån samtidigt i min stad:D. Grymt är ordet!.

Jag hoppas också att min utlandsresa blir av och som det ser ut nu så blir det ingenting med kompisarna utan jag åker nog med våran familj och familjen Lindström om jag skulle kunna få tag i en flygbiljett och rum på deras hotell men just nu verkar det lönlöst. Annars blir det väl en sommar  i sverige igen:(

Jaja, nu ska jag iväg och göra ngn nytta.

Haaard workwork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0