Igår torsdag

Igår åkte jag och Carro till Härnösand för att kika när hennes kompisar tog studenten, det var kul. Men jag kan ju lätt säga att det var mer ös i Östersund på studenten:P NÖJD!!
Vi åkte hem ganska tidigt eftersom jag inte är så pigg och visste inte hur länge jag skulle orka vara uppe ifall Carro skulle festa med dom så vi beslutade att dricka på stadsfesten ist.
Pappa fixade min bil igår iaf, bytte generatorn. Han och Micke hade kikat igenom och tyckte att bilen såg helt okej ut men det är nå smågrejer jag ska byta, men det är under kontroll:).
vi klippte gräset och var på Daniels grav igår också. Vi har fixat i ordning cyklarna så vi kan använda dom i sommar, men jag mörkte att däcken på pappas cykel är helt skeva så jag pratade med han och vi kom fram till att det berodde på att storebror har cyklas på bakhjulet med den:P.. typiskt Niklas, han förstörde min cykel så en gång förut hela framdäcket böjdes sönder menmen. Det går ju att cykla ändå:) det är skönt som fasen att cykla om man bortser från att man får så ont i röven:P men det är väl det man får ta, det går ju över.

Robin kom hit och kikade på film med mig och Carro, 10 orsaker att hata dig blev det. Sen så frågade vi om han kunde göra en hylla åt oss och det kunde han. Tack Robin:)

Jonas ringde mig sen och frågade om jag kunde skjutsa hem han från Markus, han har ju ingen bil nu och han skulle låna dammsugaren eftersom hans brann upp. Den killen har inget flyt:P.
Men iaf som den snälla kompis man är så ställer man ju upp och skjutsar hem honom:)..

Ajjaa nubörjar dete här inlägget att lida mot sitt slut, kände att jag inte hade ngt roligt att skriva.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0