Midsommar

Jag vet egentligen inte vart jag ska börjaför det har verkligen varit en höndelserik och rolig midsommar trots att jag jobbat hela helgen.
Har ju varit chaffis hela helgen. I lördags åkte jag och Carro till Norrfällan igen för att kolla läget lite så när vi kom dit mötte vi Vibbe och han var på g som vanligt. Vi var på väg upp till Boströms husvagn när Vibbe började svinga sig runt på en lyktstolpe, sen sparkade han på nån påse och låssades vara Zlatan så svingade han sig på en till och den gick av så vibbe och lyktstolpen flög över ett staket och rätt ner i blåbärsriset, jag Niklas och Carro höll på att skratta ihjäl oss, fy fan va roligt det var. självklart såg vakterna det ås dom kom springandes och tog tag i han så skrev dom en lapp på att han skulle betala 2000 kr osv. Efter det var klart gick vi åter igen mot husvagnen och alla gick fortfarande och skrattade åt det där tills Niklas sprang mot en lyktstolpe och skulle bara snurra ett litet varv då den också gick sönder(hade vi aldrig trott), Niklas tappade balansen och än en gång var det skrattkalas som hette duga:P Jag knäckte mig ahahahaha man fattar inte hur kul det var om man inte var där, Jag och Carro skrattar fortfarande åt det för det var så jäkla sjukt. Niklas behövde inte betala iaf eftersom ingen vakt såg han:P..

Jag och Carro har iaf ngt nytt att berätta från jobbet hemma varje dag, chefen Christina är helt galen:P.. hahahha låter resten vara osagt.

Idag blir bara en slappdag, ska bli jävligt skönt. Är ledig idag:D:D det behövdes  måste jag säga.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0