Sakna hem!!

Jag saknar Östersund, jag saknar mina vänner, jag saknar mamma, dennis, mats, magnus och alla.. Jag vill hem! Men har man inge pengar tar man sig ingenstans heller så. Ska försöka komma hem till mammas födelsedag, men då är Jim här så jag blir så jäkla kluven:S.
Alltså det är inge fel på Ullånger så men hemma är liksom hemma och jag vill ligga i min egen säng, vakna upp till att Dennis kollar på tvn på högsta volym tidigt på mina bakismornar och man kan gå ut och sätta sig i soffan med täcket och kolla på barnprogram eller spela tv-spel med han en hel dag. Sitta och prata med mamma i timtal om allt och ingenting.
Jag saknar Mats asgarv till allt:P..
Jag måste åka hem nån helt framöver nu innan jag går under!

Hemma bäst!
Over and out

(I morgon blir det party hos Vibbe och Ida sen hamnfesten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0