Stadsfesten och Ullångersliv.

Jag och Carro åkte på stadsfesten i lördags, jag skulle egentligen vara nykter och köra men Robin frågade om han fick köra så självklart är man en god vän och dricker istället:P..
Vi åkte och träffade, Åbbe, Jesper, Linda, Conny och Joseph innan vi gick in, det var trevligt:)
Vi kilade in en snabbis och sen så skulle vi ut och träffa Magda och Björn men medans vi väntade så passade jag på att gå på toa i en buske... när jag kliver upp ur busken går mitt band av!?(vad är oddsen för det). Jag blev skitförbannd och less, tänkte ringa Robin och säga att jag ville hem, men vi gick istället till vakten och sa vad som hade hänt men han bara tittade på mig och sa; Jaha??.
Just då så träffade vi Lindas mamma och som tur var kände hon vakten så jag fick ett nyss band;D... nöjd som fasen var man då.. sen hände inte så mycket mer, hade inte så jäkla roligt men det funkade helt klart.

Började jobba i måndags och det går jättebra tycker jag, men jag gillar inte kassan riktigt men det kommer väl antar jag. Nu jobbar jag och Carro kväll hela helgen så det blir inte mcyket till midsommarfirande för oss, vi ska upp till Pia och Pappa en sväng som är i Idsjön. Pappa fyller 54 år i morgon(eller idag klockan är över 00.00) helt sjukt vad tiden går:P.

Ikväll var jag ju så dum att jag tog på mig att köra Niklas(bror) och Jonte(kusin) och några fler till Norrfällsviken. Har lovar att göra det i morgon också så det blir inte så mycket sömn för mig nu antar jag. Men klart man ställer upp för storebror:) I morgon behöver jag ju bara hämta och det lär ju bli ganska sent så jag kan ju sova mellan:).. det är bra.

Känns iaf lite konstigt att jag bor här nere nu, jag kan  inte riktigt förstå det men det där ger sig nog snart. Östersund finns ju alltid kvar och jag ska söka jobb både där och här nu till hösten hade jag tänkt så får jag se vart det bär av sen:)

Nej jag tror jag ska gå och vila lite nu innan jag ska hämta hem killarna..
So long dudes/gabriella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0