Student 08

Idag pyntade vi flaket.. det blev snyggt som fasen. Lägger upp bilder på bdb sedan:)
När jag kom hem från att vi hade fixat det fick jag ett tråkigt samtal.. Henke Eliasson har omkommit. Typiskt att allt ska hända fel människor!! jag blir så less. Pratade med Patrik som var helt förstörd, jag vill bara krama om honom och finnas där för han.. det blir lite svårt på telefon men.

Nu har jag och Mats varit iväg till skogen och hämtat björkar så vi ahr satt ut det så gården, så var vi iväg och kikade på brors flak.
Jag har städat rummet och fixat på hela dagen så nu kan det få bli morgon!!

Nicke ringde mig när jag avr på väg hem och frågade om jag kunde åka och hämta hans mamma på flyget eftersom hans pappa ligger på sjukhus och det hade kört ihop sig helt med att fixa skjuts så självklart ställer jag upp! Halv tolv ska vi va ute på flyget så sen blir det raka vägen ner i sängen för att vila upp sig inför morgondagen:).

Mina tankar går till Henkes närmaste.

Kram gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0