Vattenkrig&studentfest

Idag hade vi vattenkrig på skolan.. det var 3orna mot 1or och 2or som inte var med i leken haha;)
många blev blöta och vissa blev sura, tex vaktis, lärarna och nån jäkla brud som ville slåss med mig, jag bara skrattade åt na... pinsamma jäkel.

Ikväll är det iaf studentfest så det kommer bli fett:D.

Det ahr blivit mycket av det goda nu på slutet så i lördags hamnade jag och Linda hemma hos henne framför tvn...Linda somnade på en gång:P..
I söndags blev det en vilodag för min stakars kropp:P.. jag städade rummet, toan, bakade matpajer och middag. Sen blev det tv och film resten av kvällen.. det var hur skönt som helst.

Ska försöka hitta min lillebror nu så vi kan åka ner på stan och köpa kläder till hans examen. Men det är ju lika svårt som alltid att hitta honom.. blir så less, mobilen har han hemma också... jäkla pojkjäkel!!!

dude...sweete...dude..sweete...dude...sweete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0