Bal & 20års kalas

Balen i fredags var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Matilda kom hit kring 12 så vi käkade lite sen fixade jag hennes hår. Efter det åkte hon hem och jag började fixa mitt eget hår, med hjälp av mammsen:)..sen fixade ja sminket.
Fredrik och Niklas kom efter ett tag så Fredrik fixade sig och sen käkade vi lite.
vid 17 tiden slet jag på mig klänningen jag kände mig verkligen hur fin som helst!

Sen kom Matilda och Christoffer så vi började fotas tillsammans allihopa och sen åkte vi ner till stan. självklart började det spöregna så vi stog där alla 4 under ett paraply i nån timme innan vi fick komma in på gamla teatern.
Där fick man en fördrink som smakade kattpiss, sen så fick man sätta sig till bords. Då stack Christoffer och Fredrik iväg och köpte öl åt oss.. Sen kom förrätten och vin, sen nån timma senare kom varmrätten och ännumera vin.. sen gick fredrik och christoffer till baren igen och kom tillbaka med drinkar, sen blev det efterrätt med kaffe och mer vin:P.. sen blev det dans.
Efter dansen kilade vi iväg till o´learys/upstairs och fortsatte festandet där. Då ringde vi Niklas så han kom ner dit efter ett tag.
Han var räddaren i nöden för jag hade fått världens skavsår och blödde om fötterna så han kom med plåster:)..
Sen så bjöd han mig på drinkar och shots hela kvällen...precis innan dom stängde skulle vi visa hur man drack om man var en riktig Nylén så på alla andra drinkar beställde vi in 2 sexor tequila var och en varsin sexa redbull vodka var... ja, det var det dumamste på hela kvällen. Jag åkte iväg på max8vilket jag inte har ngt minne av) och beställde mat till mig och Linda, sen så hade jag tydligen snackat med han som jobabde där ett bra tag så vi bytte nr? herreguuud säger jag bara. Sen skjutsade Robin mig till kebab city där dom andra var och där började kvällens tragedi, gabbis ahde fått lite för mycket att dricka och det skulle ut. Jag rindge efter mamma och hon kom ner och hämtade mig kl var väl 3 halv 4 nu.  och mamma fick stanna hyfsat många gånger på väg hem från stan. Den resan hem till mig som egentligen tar 10 minuter hade tagit oss 45 minuter..
När vi nu hade kommit hem så fortsatte min lilla insident ahha:P.. jag avslöjar inget mer nu men jag kan ju tala om att jag inte mådde bra:P.. ahahha.

20års kalaset!
På  lördag var det 20 års fest för Magnus i Gällö, så jag, Niklas och Fredrik åkte dit. Vi hade skitroligt. Och det verkade Magnus ha också.
Erik och Magnus var så jävla på g så dom var roligast på kvällen tycker jag:P. Jag hörde dagen efter att dom inte var så jäkla på topp då haha:P Men det var ju kul så länge det varade.. Självklart körde magnus en Hasselhoff;) det är det klassiska.
Jag var chaffis eftersom jag inte kände ett så starkt sug efter att bli full igen:P.

-NOOO PANTS PARTY!!!!!

Jag har haft en riktigt trevlig helg iaf.

pusspuss/gabbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0