Bal

igår åkte jag ner och kikade på Linda, Stina och Emma när dom hade bal. Alla var så jäkla fina och jag blev hur pepp som helst. I morgon är det min tur:D.. Längrat apmycket, det kommer bli så jäkla roligt.
Jag pratade med Linda och Stina idag och dom sa att det var så sjukt jäkla roligt så jag hoppas på att det kommer bli det för oss med. Linda var avundsjuk på att vi hade vårat kvar haha.
Idag ahr jag testat hur jag ska lägga sminket och jag blev riktigt nöjd så nu vet jag hur jag ska se ut eftersom jag bestämt frisyren och allt.
Jag har fortfarande ont i halsen men jag går på ipren, vitaminer, te och har halsduk på mig hela tiden nu så jag hoppas att det ger med sig snart. Hoppas iaf att jag är frisk till mösspåtagningsbalen på onsdag:)

Nu har jag fixat bh till klänningen och bestämt vilken rosett jag ska ha på väskan. LÄNGTAR som fan!

Fick reda på nu att Niklas kommer upp också så han ska ju ut med oss på krogen sen:D.. fan va kul det kommer bli.
Fredrik ringde och berättade att han var nervös som fan. HAN av alla människor, det kunde man inte tro...

Nu ska jag gå ut och dansa lite med Mats, jag måste ju ta fram det jag en gång kunde så bra:P..

Puss & kram Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0