Barnvakt

Idag och nu är jag branvakt åt mina kusinbarn Linus och Stina.
Sitter och myser i soffan med dom nu och kollar på körslaget, hoppas som vanligt på Brolle.

Min mobil har pajjat, jag får inte igång den och jag får panik... jag vet itne någonting som känns värre än att inte ha mobilen. Nu kanske jag låter ritkigt fjantig men jag känner mig så sjukt naken utan den och jag blir så frustrerad när jag inte får igång den. Pleeeeeaaaase starta!!! Men det var ju bara en tidsfråga så dålig som den har varit nu, den hänger sig hela tiden.

Ante kollade förbi ett tag, kul att få träffa min kusin ibland. Det är ju inte så ofta nu men jag hoppas på att det blir mer och mer nu när jags ka bo här i sommar. Han kom precis ifrån Borga och vi satt och snackade om det mesta.

Nej nu ska jag försöka få igång mobilen igen och jag ska sätta mig med dom här sötnössen:)

OVER AND OUT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0