>>

Hej hallå..

Idag kan jag inte påstå att jag gjort mycket.. blev väckt av att mobilen ringde i morse så jag pratade ett bra tag innan jag klev upp oich fixade lite frukost, hängde på facebook ett bra tag.. jag försöker fortfarande lära mig men känner att jag har mycket kvar att lära. Tog en dusch och så har jag bara traskat runt här hemma hela dagen.. efter middagen fick jag ont i magen och började frysa som fasen så jag kröp ner i sängen och kollade på 5an, det går hur mycket som helst bra varje söndag att titta på om man missat allt tidigare i veckan.. Nubörjar jag svettas istället, jag tror att jag har fått lite feber:(..

Drack första glöggen igår, Matilda kom förbi så vi kollade på tv och mös bara. Åkte en sväng med bilen också haha.. har inte så mycket för oss.

I morgon blir det fika med christina på stan:).. så mysigt, vi har ju massa att ta igen nu.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0