Illa

Jag skäms, för jag är en dålig syster.

Under dom 19 år jag levt har jag inte glömt bort ngn av mina syskons födelsedagar.. Jag har alltid varit den som påmint´om alla födelsedagar.. Men i år tabbade jag mig. Jag glömde bort min egen Storebrors födelsedag. Niklas fyllde 22 den 31/10 och jag ringde inte förrän igår och grattade i efterskott. Och han svarade; haha jaaa Gabbis du var den sista jag kunde tänka mig glöma bort det, jag trodde faktiskt inte det..

Men även den bästa kan ju misslyckas. Ska ju snart åka ner på dopet och då ska jag fira min älskade bror:)

Igår var det ju bakisdag igen.. och jag klädde faktiskt inte på mig på hela dagen haha. Gick runt i tjocktröja och trosor och tänkte hela dagen på att gå och duscha och klä på mig men när klockan blev 17, sen 20, sen 21,30 kände jag att det inte var nån idé haha. Vilken rishög man är..

Nu spelar jag guitar hero med lillebror så jag ska fortsätta med det nu..

Haha när jag åkte hem från krogen så såg jag Ida stå med en polisbil, så berättade hon igår att hon fått skjuts av dom hem, jättesnälla var dom ahah:P Sköning.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0