Kan det få ett slut...

Varför kan vi itne bara bli klar med det jäkla badrummet? Blir galen av tt avrje dag bli väckt av en massa hantverkare som är här och springer och pratar högt som fasen i mobiltelefonen.

Men snart, snart är det färdigt och det ska bli så skönt. Duschen är invigd av mig och det var hur gött som helst att duscha där.. Handdukstorken är det som fattas där inne nu och att vi ska sätta en ventil ist för hålet i taket.

Klev upp vid 12 tiden idag men har varit vaken till och från sen 7 eftersom det låtit som att han skulle knacka in väggen till mitt rum.. men nu har han åkt iväg på lunch tror jag.

Idag ska jag inte göra ngt alls, var hos Matilda igår och pratade en jäkla massa och kollade lite på Baywatch, hon har lånat första säsongen av mig nu så hon har ngt att fördriva tiden med. Blir nog Idol ikväll, hade tänkt att haka på Linda ut men jag har lite dåligt med pengar nu såhär innan löning så det får bli en annan helg;)

Har tydligen fått en ny handläggare på AMS nu så hon rindge mig igår och snackade om lite jobb så jag ska försöka söka lite i Åre tills vidare, kan ju va jäkligt kul att jobba där lite när det är mycket folk och fart och fläkt där:D.
Men Linda och jag vill ju fortfarande åka till Norge efter jul och nyår så jag hoppas verkligen att det blir så också. Jag vill så mycket.

Jag saknar Christinas och mina samtal om allt mellan himmel och jord också, saknar Ida för hon är så jäkla tokig, och Sussanna har alltid ngt bra att säga om allt. Vi måste ta en fika tjejer innan Ida åker till Umeå!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0