Kvällsjobb

Det är för mig fortfarande ett mysterium varför jag är vaken. Jag jobbade kväll igår, satt vid datorn och höll på att somna medans jag rättade deklarationerna.. Men det gick bra. Kom hem, la mig och sen ringde Jim så vi pratade till 2, så avrför jag är uppe nu och har varit uppe sen 8 är det ingen som har ngt bra svar på.
Ganska skönt att få börja med kvällskiftet nu tycker jag, kan gå runt här och slappa hela dagen tills det är dags för jobb.

Jag vet ju iofs varför jag vaknade, och det är såhär att vi har en elektriker här, nu igen, som fixar i badrummet och han pratade högt som fasen i telefonen om nån bomb och att hela stan var avstängd, hur mycket poliser som helst osv. Och eftersom jag är så jäkla nyfiken vaknade jag till på ett kick och ringde mamma för att ta reda på avd som hänt.

kl 6 i morse hittade personalen på Lidl en låda utanför Lidl som det stog bomb på, och dom kallade på polisen och det har blivit ett jäkla pådrag, dom håller just nu på att flyga upp en bombgrupp från Sthlm som ska kolla och fixa, så stan kommer att hållas stängt några timmar framöver.

Ska gå och ta mig ngt att äta nu sen ska jag nog lägga mig igen så jag orkar med jobbet ikväll. Även fasst man sitter vid en dator i 8 timmar så blir man jäkligt slut. Man är så konsentrerad och ingenting får bli fel. hade så ont i huvudet och var illamående igår när jag kom hem..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0