Dagen när snön kom..

Idag har varit en bra dag:)
Snön har kommit till staden, nu kan vi äntligen leva upp till "vinterstaden" igen.. Var uppe med tuppen och knäppte ett kort på det vita täcket.

Jag skjutsade Dennis till frisören och medans han blev klippt så åkte jag och mamma på ixohouse och kikade lite, sen hämtade vi Dennis och åkte på affären och handlade en massa..

Sen gjorde jag ngt som är ganska ovanligt numera... Jag har umgåtts med Per idag, vi har legat och kollat på film och pratat en massa... Det kändes skönt faktiskt, sen åkte han och handlade och jag hem för att käka middag. Haha både han och jag håller på att förfalla helt, han jobbar 4 timmar den här veckan så han kände sig ganska misslyckad men vi kom fram till att största täcknet på att våra liv håller på att förfalla är ändå att vi sitter och spelar betapet mot en massa pensionärer hela dagarna ahhaha.

Men nu är det ju faktiskt så att jag jobbar i morgon och jag jobbar 8 timmar så du är mer förfallen än vad jag är... med tanke på åldern också ahahah:P

Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0