>>

Hej kära blogg. Inatt har jag sovit som en kratta, ont som tusan i ryggen har jag.. Blev väckt av Mats eftersom elektrikerna som skulel fixa inte hade kommit än var Mats tvungen att åka på jobbet så nu skulle jag ta emot dom istället..kl var väl 8 kanske och det är tidigt för mig. (Mats skulle dra ur en sladd ur väggen inne på toan eftersom vi håller på att göra om där och strömen skulle elektrikerna ha stängt av i den sladden när dom fixade med fjärrvärmen... men det hade dom glömt så Mats fick strömmen i sig...). Men så kom dom precis efter han ahde åkt och som tur var va mamma hemma så hon sa till dom vad som skulle göras.. Men jag kunde ju självklart inte somna om eftersom dom levde om så jäkla mycket. När dom väl hade åkt somnade jag om ett tag innan en hackspätt började hacka nånstans i närheten här.... åååå ni som känner mig vet att jag har svårt att sova till såna störande ljud så jag höll på att bli galen.. la kudden över huvudet och somnade om tills Fredrik ringde och babblade på en massa, han hade nämligen hittat köpare till Carrios och min biljett till björn gustafsson ikväll:).

Jag ska gå på Björn på torsdag med Linda som hade en biljett över:) Kärlek till henne.

Nej nu ska jag duscha sen fixa inför skolan:/... trööök

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0