>>

Om man bor i Östersund på hösten och har på tog för lite att göra så kan man ju alltid ta sig en trip till Åre på kvällenhaha:P..

Det gjorde jag igår... Jag och Markus satt och prata på msn och båda var måttligt uttråkade så jag satt mig i bilen och åkte dit. Faan av tråkig vägen är mellan Östersund och Åre alltså, har nog aldrig tänkt på det förut men det kan ju ha varit för att det var så mörkt. Åre ser ju alltid lika mysigt ut och jag skulle kunna flytta dit om jag bara fick ngt jobb där. Påvägen hem snöade det:D... första gången i år som det snöar på mig. Och självklart hade mammsen itne bytt till vinterdäck så det var ju till att köra lugnt. Markus var ganska trött, han såg så sjukt sliten ut precis innan jag for så ghan lär ju ha somnat på en gång...


Ajja nog om det jag har ju riktiga nyheter! Jag, Gabriella Ida Maria Nylén har fått jobb!!! Hör och häpna! Dom ringde igår och frågade om jag fortfarande var intresserad av administratörs jobbet jag sökt och självklart är jag fortfarande intresserad så nu är det mitt:). Ska skriva på kontrakt i morgon så börjar jag på måndag... Wiiihooo. Nån som lät ännu gladare än jag när jag berättade var Jim ahahah fan va han höll på. Kul att han är glad när det går bra för mig.

Nej nu måste jag äta sen blir det skolan:(... får nog lägga det på hyllan nudå ett tag när jag jobbar.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0