Fredag

Igår var jag och Linda på stan, provade lite kläder och tog en långfika där vi snackade om allt och inget. Vi pratade också om våran Norge-flytt, vi har hittat en sida där man får hjälp att hitta både jobb och bostad så det kommer att bli jäkligt bra:) Är så jäkla peppad nu. Så bestämde vi lite destinationer på våran resa, det som är bestämt är iaf Los Angeles och New York.

Vill bara ha pengarna så drar vi... så gött!

Jag åkte hem, lagade skaldjurslassagne och tog det lugnt i typ 1 timma innan Magnus ringde och ville ha skjuts. Jag hämtade upp han, David, Mattias, Roger och Spansk så åkte vi till Magnus för att hämta lite groggvirke osv. Sen bar det vidare till David där det förfestades en del och Magnus försökte uppfostra Davids pitbull Junior, det gick faktiskt hyfsat bra. Hunder var så jäkla fin men fick göra precis som den ville så man blev lite less, men det var väl bara mig och Magnus han löd riktigt eftersom vi visade vem som bestämte redan från början.
Sen skjutsade jag dom vidare till Torvalla på en fest, Magnus fick ligga i bagaget, som vi inte fick upp sen så han fick krypa genom bilen... den händer typ 1 på miljonen att bakluckan gör så menmen.

Linda hade smsat mig och jag åkte till Micke där hon var på förfest så jag satt där med dom ett tag innan jag skjutsade ner dom på krogen och åkte hem


Grattis till Ellie och Hamberg till lilla sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0