Hej bloggen

Hej hopp hallå allihopa.

Gabbis är trött,trött,trött.. märks att vintern är påväg med stormsteg, jag börjar bli slö igen...Jag har aldrig kännt att det kommit såhär tidigt men det kanske har det varje år ändå..

Whatever... La mig efter Bridget Jones dagbok och blev väckt av mamma i morse vid 7 men låg kvar till 8 innan jag slet på mig kläderna och skjutsade henne till jobbet etersom jag skulle låna bilen idag. Jag åkte hem la mig i sängen som inte hunnit kallna helt och läste i min bok(Män som hatar kvinnor- Stieg Larsson), den är så bra så jag vill inte lägga den ifrån mig:).. Sen la jag ifrån mig den när jag kände att ögonlocken blev tunga så jag somnade och sov till 12.17... Fattar itne hur jag kan sova så länge:S.. Skyndade upp och åt frukost/lunch och fixade mig lite innan jag åkte till Linda. Vi har kollat upp en massa om Norge men det känns so att vi sitter fast lite nu.. Men jag ska på info på AMS nästa vecka så jag hoppas på att det klarnar lite då:)..

Vi vill ju till Oslo så det är bara att kämpa på..

Om det inte bli Norge så ska jag börja i Yoga. Det är verkligen ngt jag vill... Men helst av allt vill jag norge. Vi hittade en sida där man rensar fisk.. 18 timmar sen sover man 6-4 timmar sen jobbar man 18 timmar igen.. och deet kändes fördjävla jobbigt men på 3 månader hade man tjänar 150 tusen så det skulle ju kännas skönt menmen..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lnd

har en som jag gjorde vit om du kommer ihåg de ^^

2008-10-20 @ 19:49:14
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0