I have a dream!

Jag har en dröm och den drömmen är också en skitbra idé.
Jag tycker att jag är intressant som tusan, och jag har ju hur mycket läsare som helst här på bloggen(not).. Så på nåt sätt tycker jag att jag borde kunna bli framgångsrik på mitt bloggande och tjäna en stor hacka så fort jag skriver ett litet inlägg.


Men jag vet ju inte hur man gör riktigt för att dra in pengarna. Och eftersom jag är arbetslös och fick min sista lön sen sommaren nyss så funderar jag på att öppna ett konto där ni som vill kan få lägga in lite pengar beroende på hur bra ni tycker att min blogg är, vad tycker ni om det va,va,va?;)


Hahahhaha för mycket tid och för lite aktiviteter får mig att tänka.....

(Skämt och sido för dom som inte förstog det)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, då väntar vi på kontonumret då. Hälsa mamma så gott :-)

2008-10-03 @ 19:06:20
Postat av: gabbis

haha ja jag får ta och fixa det då:)

Vilken Ylva är du:)? Känner du min mamma?

2008-10-04 @ 12:05:22
URL: http://nattoppet.blogg.se/
Postat av: Ja och dig med ;-) men det var länge, länge sedan vi sågs...

2008-10-04 @ 17:43:53
Postat av: Gabbis

Vart kommer du från då:). Mamma vart jättenyfiken och kunde bara tänka sig en Ylva för hon känner/visste inte om nån fler:)

2008-10-06 @ 11:25:01
URL: http://nattoppet.blogg.se/
Postat av: Ylva

Då tänker säkert mamma rätt vinkar till mamma

2008-10-06 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0