duck,duck and run

Idag var vi en sväng på stan.
Jag kommer och går med bestämda steg på gågatan då en duva tänker flyga rätt in i mig, jag som tycker att duvorna är skitäckliga störtdyker rätt ner i baken.. hahah ingen fattade vad som ahde hänt förutom Dennis som också såg duvan, där står jagpå huvudet och gapskrattar med tanke på hur det skulel se ut.. Mamma och Mats som bara såg min dykning vek sig av skratt. Sen börstade jag av mig och gick vidare haha.


Måste gratta morfar som skulle ha fyllt 88 år i år om han fortfarande varit i livet.
Grattar min faster Maine i förskott också, hon skulle ha fyllt år i morgon.

Många grattiskramar till er:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0