>>

Igår skulle Mats på after work så jag skjutsade ner han och Anders till bowlingen där dom mötte upp resten av folket. Dom skulle käka, bowla, dricka öl osv.

Vid 1 tiden ringde Mats och då vill han och Anders ha hämtning från G3, yr som jag var trodde jag att jag hade mats telefon och fattade ingenting eftersom jag verkligen låg i en tung sömn. Men jag klev upp drog på mig kläderna och satt mig bakom ratten.

Jag undrar var som egentligen är farligast, att köra när man är dötrött eller att köra efter nån öl? Jag tror ju att man ligger i farozonen på båda alternativen. Men egentligen?

Klippte mig igår, så nu är mitt hår inte alls lika långt som förut, klippte mig innan sommaren också och då tog hon bort över 1dm och det gjorde hon nu också. Men det är FÖRSTA(!!!) gången i mitt liv jag blir nöjd när jag varit hos frisören. Hur skönt som helst.

Idag sak jag på stan med Matilda och sen träffa Emma tror jag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0