>>

I fredags var jag på midda hos Zandra, vi hade verkligen hur trevligt som helst och vi alla blev fulla och glada. Men jäklar vad det tog på kroppen, när jag kom hem låg jag och pratade med Jim till kl 5 haha. Jag vaknade inte förrän 14 på lördagen och var sliten resten av dagen. Jag satt bara framför tvn hela dagen/kvällen. Skjutsade Magnus vid kl 19 till Erik också för dom skulle ut.

Vid 02 tiden ringde Erik och undrade om jag kunde hämta han och Magnus.. efter ett tags övertalande klev jag upp och drog på mig kläder och åkte mot stan. När vi åkte över Frösöbron påväg mot magnus så halvsov han och mumlade; Det här uppskattar jag... att du kom och hämta mig alltså.
Påväg mot Erik så drog han den klassiska; jag ska aldrig med dricka i hela mitt liv, jag avr itne ens sugen på att dricka och nu är hela min söndag förstörd.
Så bjöd jag in honom att äta tårta hos mig söndag den 21... så han skulle komma på kvällen för på dan var han nog bakis eftersom hans jobb hade hyrt Storsjöbadet och Magnus skulle emd så det lär ju bli storfylla;)

Igår söndag åkte jag på Jula och köpte en kupévärmare... ja så spännande var min söndag..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0