>>

Igår när jag fick samtalet höll jag på att smälla av. Det var inte sant att det hänt en till sak i Ullånger nu under så kort tid som sätter några killars liv på spel.

Johan ringde och lät jäkligt uppriven igår kväll och ville prata, Kricke, Börnan och Johan(lundkvist) hade varit med om en bilolycka, Börnan var medvetslös. Man tänker att det värsta har hänt eftersom det värsta alltid händer, det är sjukt att man blivit så van samtidigt som det kommer som on chock varje gång.
Johan och jag pratade bra länge innan han beslutade sig för att försöka sova så han kunde jobba i morgon.

Jim ringde mig och höll mig sällskap när jag inte kunde sova, vi pratade hela natten och jag vaknade nu av ett sms av Johan som visste hur allting låg till med killarna.

Man vet ju aldrig men man tror att det är lugnt, men vad som helst kan ju hända, det här skrämmer mig sjukt mycket.
Nu är det bara att hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0