Inatt

Inatt vaknade jag av telefonen ringde, det var Jims arbetstelefon och det kände jag igen på nummter så jag svara helt yrvaken; Aaaaaaaah va vill du??

I vanliga fall ha an sagt oj väckte jag dig, men fortsätt sov så hörs vi i morgon... eller ngt i den stilen.

Men nu var det itne Jim som ringde, nu var det Sören, snubben som Jim byter lastbil med i Hallstahammar. Han sa ngt om att jag skulle ringa Jim på hans telefon.

Så jag vakande ju snabbare än ögat och ringde Jim i tron om att ngt hade hänt. Men när jag ringer så sitter han på macken och snackar med Leif och det har itne alls hänt ngt. Så vad Sören fick för sig sådär 2 på natten har jag ingen aning om. Han trodde att jag hade ringt upp vilket jag inte hade;) ahhaha.


ajja
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0