less

Jag är så less på min bloggs utseende nu att jag nästan inte orkar gå in och skriva ngt här.

Jag är iaf i Ullånger nu, vaknade runt 6 tiden i morse då Carro klev upp och tände lampan och fixade sig inför skolan. Jag var så jäääkla trött så jag la kudden över huvudet och somnade om. tycker synd om Carro som måste kliva upp så tidigt, tur att hon har bilen. Jag vaknade iaf och hade hur ont i nacken som helst, men det är smällar man får ta:P

Jag håller på att kolla frisyrer nu för jag ska klippa lite nu igen, håret växer som ogräs. JAg funderar på om jag ska färga eller slinga håret lite också, men eftersom jag inte är 100 på det så får jag se. Jag blir ju så lätt onöjd, men det skulle vara skönt att fixa håret lite inför sommaren:)

Fy fan vilken awsome väder det vart i helgen:D. Blir så jäkla lycklig, sommaren är påväg nu. Vet dock inte hur det ser ut idag eftersom jag inte klivit upp ur sängen än haha.

Idag ska jag nog inte göra ngt speciellt, kanske blir en promenad.. har ju ingenting att göra fram till 15 då Carran kommer hem.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0