Solsolsol

Solen skiner och Gäbbis bestämmer sig för att dra på sig shorts och linne för att inta solstolen på altanen:) Skönt som fasen och det stekte hur gött som helst.. Tills solen gick i moln och jag envist sitter kvar huttrandes och känner hur halsontan kommer... jag kilade därför inte efter en filt, men efter 10 minuter gav jag upp. NU sitter jag här med mjukisbyxorna, tjocktröja och strumpor och NU skiner solen som aldrig förr ute. Men nu tänker jag inte gå ut, för nu har väderguden gjort mig sur...

Nu ringde min underbara lillebror som precis slutat skolan och frågade om vi kunde hitta på ngt tillsammans eftersom det var så länge sen sist.. Så nu ska vi montera ihop studsmattan även fast mamsen sagt till honom att han måste vänta tills det har torkat upp lite i gräsmattan, men det är tråkigt att vänta så vi trotsar henne nu igen.

Jag hade ju en nyhet att berätta också, höll helt på att glömma det. Jag har ju fått jobb igen... Så jag börjar jobba till veckan tror jag. Så nu är det bara att ta vara på den ledighet man har kvar haha.. Men det ska bli så JÄVLA skönt att börja jobba igen och få lite rutin på livet.
Blir så jävla less på såna som Amelia Adamo(kommer aldrig köpa tidningen igen) som tycker att ddagens ungdom bara är lata och inte vill jobba osv. Men ge oss jobb för tusan så jobbar vi. Här har jag suttit i hur många månader som helst och inte fått ett enda jobb. Kalla mig inte för slö för jag har då fasen sökt 500 tusen jobb under tiden jag vart arbetslös..

Nej nu blir det studsmattan.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0