Full fart

Igår så fick jag avancera på jobbet, satt på kurs halva kvällen sen fick jag börja ny grupp med nya sysslor så jag hoppas att det här ska bli bra. Det här är tydligen grymt lättsålt och man får bätter provision på grejerna. Ska bli första som säljer idag så jag vinner 4 bio-biljetter ahha:P

Iaf så träffade jag en gammal lärare på bussen igår och hon tyckte att jag skulle söka som vikarie på min gamla högstadieskola, så jag ringde upp Kia idag som sköter vikarierna och hon tyckte att det var skitroligt att jag skulle vilja va vikarie där ibland så hon skrev upp mig och skulle ringa så fort det blev ngt. Dom hade dock tillsammans vecka den här veckan så det var en massa andra aktiviteter så nu behövs jag inte men vi får se till veckan. Det vore ju så jäkla roligt tycker jag!!:D.
Har även sökt ett annat jobb som jag inte vill avslöja nu men kanske senare, beroende på om jag får det eller inte.

Så nu är det full rulle på mig!

Idag har jag sovit till halv 12, var helt jäkla slut efter allt igår när vi blev tvungen att lära oss en ny produkt, manus och en massa fakta om den. Allt sitter inte än men jag ska ta och läsa igenom riktigt nu innan jobbet hade jag tänkt. Står ju på norsk-svenska så man måste ju anstränga sig lite:P.

Nu blir det duschen sen jobbet!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0