helgen..

..Bara flög iväg!

Klev upp kl 7 på fredags morgonen och åkte iväg runt 8. Åkte in i Kramfors och hälsade på Magda, Björn och Julle en snabbis innan jag vart tvungen att åka och skjutsa Niklas till verkstaden i Barsta och hämta hans bil.

På lördagen klev vi upp 9, käkade frukost, klädde på oss och drog ut med skotrarna. Det var hur härligt som helst även fast vädret inte var det bästa. Jag kom hem vid 5 tiden på eftermiddagen, och vaknade med träningsverk på söndag morgon:P
Sov hur lite som helst den natten också för jag och Carro var hos Magda till ganska sent, men det var mysigt:).
Vi åkte ut på Söndagen också, och då var vädret helt underbart, lite kallt bara men det var kul ändå:)

Åkte med Niklas skor och hjälm till han och satt och snackade med Jonte ett bra tag innan jag åkte hem till pappa och duschade innan jag började åka hem mot Östersund. Jag som hade tänkt åka hem medans det var ljust, åkte 17.30 men jag kom hem i ganska bra tid ändå tycker jag. Men trött var jag.

Igår började jag på nya jobbet, vi satt och lyssnade på en norrman i 5 timmar, och det var inte lätt norska heller så vi fick ju vara så jäkla koncentrerade. Var helt slut i huvudet när jag kom hem så det blev nästan direkt sängen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bara ta det lugnt fram till 16 när jag börjar jobba igen, ska ringa första samtalen idag.. liiite nervis faktiskt men det ska nog gå bra.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0