Saturday i love you like gold

Har bara slappat och kollat på youtube-klipp med Dennis idag, vi la oss i soffan och satte fötterna mot varandras och cyklade lite ett tag, haha tänk va länge sen det var man cyklade så egentligen.

Kajsa har ju fyllt 20 så ikväll blir det nog utgång med henne, pratade med Sudden nyss också och han skulle på barinvigning ikväll på Körfältet eftersom hans kompis köpt bar. Så han bjöd dit mig och eftersom det typ bara skulel vara killar där så ville han att jag skulle dra med lite tjejer:). Men jag måste ju höra med Kajsa osv hur hon vill göra.
Fredrik och hans dommar-kompisar ville nog också hänga på ut en sväng, så vi får la se hur det blir med allt:).

Nu fick jag sms av Kajsa, det blir pizza hos henne innan utrullningen ikväll;).. gött mos! Har ju ölen så det är ju luugnt.

Nu ska jag kolla tv med Dennis och jag måste komma på vad för kläder jag ska ha på mig ikväll.

Over and out.

Grattis till Markus också som fyller 30 idag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0