Skoter

Inatt har jag vart ute och kört skoter i mina drömmar haha:PKänner lite panik över att jag måsteskynda ner till ullånger snart innan snön börjar töa bort, men än så länge håller ju minusgraderna i sig så det är väl inte jättebråttom..

Idag blir det nya tag på jobbet alltså! Måste ta och fylla på mitt busskort också, börjar kännas lite drygt att alltid behöva skramla ihop småpengar. Men jag ska väl inte klaga som betalar 100 kr i veckan till och från jobbet haha:P. Men det är faktiskt hyfsat mycket för mig med tanke på att jag inte får ngn lön förrän i Mars och jag har betalt den där jäkla tandläkarbehandlingen och inte fått pengarna från Folksam än... (kanske beror få att jag inte skickat in kvitton på det än ahah)

Just det! Har man kanske världens sötaste lillebror eller?
Dennis kom och gav mig en väska igår, och i väskan fanns en multitång till håret:).. Det var för stora lockar, mindre lockar, ännu mindre lockar, krustång och platt-tång. Han är ju så söt den killen:)<3. Man är ju lyckligt lottad ändå!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0